"Famous flavours zijn rocksterren".
Voor CUPRA mochten wij dit jaar als culinair partner meerdere garages openen. Zo verzorgden wij de opening van de Citygarage in Rotterdam, waarbij de CUPRA Raval voor het eerst in Nederland werd getoond, en zullen we gedurende de aankomende jaren ook voor andere locaties organiseren.
Het doel van de verschillende events is om niet alleen de nieuwe modellen en technologieën te presenteren, maar ook om de gasten onder te dompelen in de wereld van CUPRA. Het culinaire voorstel is daarom ontworpen rondom de Spaanse aard van het merk. Dit kwam terug in gerechten met een Spaanse twist en in de op maat gemaakte serveermateriaal die we voor alle aankomende events zullen gebruiken.
De totaalbeleving moest de passie, prestatie en Spaansfe sfeer van het merk tot leven brengen. Door middel van interactieve presentaties, een gastronomische ervaring en een onvergetelijke sfeer kwam de essentie van CUPRA in alles over op de aanwezige gasten.
Het CUPRA event was geen doorsnee event. De gasten begonnen bij de Remastered Experience, waar zij werden ondergedompeld in presentaties en eindigde met een spectaculaire eindshow. Maar wat het echt speciaal maakte, was de naadloze integratie van het merk in elk aspect van het evenement. Vanaf het moment dat gasten binnenkwamen, tot het moment dat ze de City Garage verlieten, ademde alles CUPRA.
Added Flavour...
Elk aspect van het evenement, van het welkomstdrankje bij binnenkomst tot de exclusieve gerechten tijdens het diner, werd zorgvuldig ontworpen om de gasten te verrassen en de essentie van het merk CUPRA te belichten. De gerechten waren nauwkeurig afgestemd op de verschillende modellen van CUPRA, terwijl het op maat gemaakte CUPRA serveermateriaal zorgde voor een volledige integratie van het merk in het gehele evenement. Bovendien werden alle gerechten voorzien van een Spaanse twist, zoals een amuse met pimenton de la vera en creme van manzanilla olijven, en herkenbare gerechten met een unieke draai, zoals paella met koude biet, creme catalana gepresenteerd in het CUPRA logo, en een Spaanse tortilla van zoete aardappel.
Onze chefs stonden naast de DJ live gerechten te bereiden, waarbij de creativiteit van zowel de chefs als het sales- en planningspersoneel duidelijk zichtbaar was.
Bijzonder
Het team achter dit evenement, met slechts zes weken voorbereidingstijd, slaagde erin om een naadloze ervaring te creëren die de gasten zeker is bijgebleven.
De creativiteit en energie van zowel de chefs als het sales- en planningspersoneel duidelijk zichtbaar was. Zo stonden onze chefs naast de DJ live gerechten te bereiden en werd het team door onze opdrachtgever "echte rocksterren" genoemd. zien we als een mooi compliment!